seo

پارامتر ها و فعالیت هایی که داخل سایت انجام می شود. مثل بهینه سازی محتوای متنی، بهینه سازی تصاویر و افزایش سرعت لود سایت.


فاکتوره ای مهم در سئوی داخلی


تولید محتوای متنی با کیفیت

بهینه سازی تصتویر

ریسپانسیو بودن یا mobile friendly

ایجاد سایت مپ

ریدایرکت

ریپورتاژ

Robot.txt

(broken links)لینک شکسته

کلمات کلیدی

تگ های هدینگ سایت


Off page seo

تمام فعالیت هایی که خارج از سایت انجام میشود.


فاکتور های مهم در سئوس خارجی


· تعداد لینک های ورودی

· کیفیت لینک های ورودی

· سرعت ساخت لینک

· سئوی محلی

· اعتبار دامنه

· انکر تکست

· سوشیال مارکتینگ

شما تمام این موارد را میتوانید با ابزار ahrefs که از ابزار های پز کاربرد سئو است چک کنید.

SERP

مخفف کلمات search engine result page، به معنای صفحه ی نتایج گوگل می باشد.

SEM

search engine marketing، بازار یابی و مارکتینگ با استفاده از موتور های جست و جو، کلمات کلیدی، و بررسی آنالیز رقبا

و .

PPC

تبلیغات کلیکی که به ازای هر کدام از آن ها هزینه ای از شما دریافت می کند.

CTR

مخفف کلمات click throug rate به معنای نرخ کلیک است. که بر اساس تعداد جست و جوی عبارت در گوگل و کاربرانی

کلینک سایت شما را کلیک کرده اند محاسبه می شود.

Keyword

کلماتی که کاربر آن را نوار مرورگر جست و جو می کند.



keyword density

چگالی کلمات که باید به تعداد مناسبی در پاراگراف استفاده شود.

keyword stuffing

کی ورد استافینگ به استفاده بیش از حد کلمات کلیدی در محتوای سایت گفته می شود از دیگر ابزار های کاربردی سئو میتوان به

 . هم اشاره کرد moz

keyword difficuly

سختی کلمات که رقابت درآن ها سخت است.

Conversion rate

نرخ تبدیل بازدید کنندگان به مشتری نهایی.


پارامتر های مهم الگوریتم رنک برین


· نرخ کلیک یا CTR

· نرخ پرش) ( Bounce Rate

· نرخ ماندگاری یا Dwell Time

· Pogo sticking

الگوریتم تازگی محتوا ( freshness algorithm)

اصلی ترین هدف این الگوریتم تازگی محتوای سایت است. اگر کاربری که به دنبال اطلاعاتی جدید در مورد یک موضوع باشد، موتور های جست و جو یک سری سایت هایی را در نتایج اولیه قرار می دهد. در این صورت کاربر قطعا سایتی را که آخرین بروز رسانی محتوا را دارد کلیک می کند.

گوگل برای سایت هایی که محتوای جدید و بروز دارند و آموزش سئو سایت را رعایت یکنند اهمیت می دهد. یکی از دلایل انتشار الگوریتم تازگی محتوا این بود که وبمستر ها محتواهای خود را بروز نگه دارند.


عوامل مأثر در الگوریتم تازگی محتوا


· مدت زمان حضور کاربر در سایت بیشتر باشد.

· لینک گرفتن از سایت هایی که محتوای جدید دارند.

· لینک سازی مداوم و هدفمند


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : سایت ,لینک ,محتوای ,کلمات ,الگوریتم ,هایی ,الگوریتم تازگی ,سایت هایی ,تازگی محتوا ,محتوای جدید ,محتوای سایت ,الگوریتم تازگی محتوا
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

MohammadEsteghamat روشنا معرفی انواع لپ تاپ گلچینهای گوگل چیبین لیوان کاغذی ایران(Green bird) دماپا یاد یاران.خاطرات هسنگران .شهدا.دفاع مقدس منو تو ما Juanita